Enviament
On puc rebre la meva comanda?
Pots rebre-ho en l'adreça que triïs (domicili, treball...)

Quant trigarà a arribar la meva comanda?
Els terminis de lliurament depenen del tipus d'enviament seleccionat.
Per als enviaments estàndard entre 4 i 5 dies laborables (per a Ceuta i Melilla el trànsit serà de 8 dies. Canàries i Andorra dependrà de duanes, aproximadament 8 dies.)
Per a enviaments urgent els terminis de lliurament són d'entre 2 i 3 dies laborables. Els lliuraments es realitzen de dilluns a divendres.

Quant haig de pagar de despeses d'enviament?
· Les despeses d'enviament estàndard 3.95€
· Les despeses d'enviament urgent són de 9.00€
. Les despeses d'enviament per *EURIPA són de 15.00€

En qualsevol altre lloc del món s'haurà d'escriure un e-mail a info@sabotigueta.cat i les despeses d'enviament aniran a càrrec del client (es pagaran en rebre la comanda)
Les despeses d'enviament i l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA) del producte estan inclosos en el preu final, però no hi ha inclós cap altre impost, taxa, aranzel o recàrrec... Aquets aniran a càrreg del client.

Puc seguir l'estat de la meva comanda?
Sí. Si no has rebut el teu número de seguiment per email, pots sol·licitar-ho enviant un email a info@sabotigueta.cat

Quin és el procés del lliurament en domicili?
T'enviarem un e-mail de confirmació d'enviament (quan la teva comanda vagi a sortir del magatzem) i un altre amb el número de seguiment. A través del número de seguiment podràs veure l'estat de la teva comanda.

Devolucions
Com haig de fer per retornar un article?
La forma més senzilla de retornar un article és en una de les nostres botigues Sabotigueta. Els productes han d'estar en perfecte estat i amb l'embalatge original.

Si prefereixes pots enviar-nos els productes a:

Sabotigueta
Avinguda Jaume I núm.29-31
17480 Roses (Girona)

Quin és el termini per poder realitzar una devolució?
El termini per a qualsevol devolució és de 15 dies naturals des de la data de compra.

Haig de pagar alguna cosa per la meva devolució?
Les devolucions en una de les nostres botigues és gratuïtes. Si ens ho envies per correu el client asumirà les despeses de devolució. L'enviament SEMPRE ha de ser certificat, amb un nombre de seguiment.

Com i quan rebré l'import de la meva devolució?
Una vegada aprovada la devolució i quan haguem rebut els articles en perfecte estat, rebràs l'import de la mateixa manera en el qual vas realitzar la teva compra. Si hi ha despeses addicionals degudes a devolució (taxes paypal, visa...) aniran a càrrec del client.

Recorda que l'abonament a la targeta de crèdit depèn sempre de la teva entitat bancària.

Com haig de fer si l'import de la meva devolució és incorrecte?
Posant-te en contacte amb nosaltres a través d'una trucada al 615937504 o enviant-nos un email a info@sabotigueta.cat, solucionarem el problema al més aviat possible.

Sabotigueta es reserva el dret de rebutjar devolucions quan :
1 els productes que no es trobin en perfecte estat i amb l'embalatge original.
2 devolucions fora del termini.

Ofertes